AKZ groeit en daarom hebben wij meerdere functies beschikbaar
Graag willen wij ons team aanvullen met twee collega’s (MBO werk- en denkniveau), minimaal 24 uur per week. Je helpt met het inboeken en controleren van diverse administraties, opstellen aangiften IB en OB, samenstellen maand- en jaarrapportages. Oftewel een administratief medewerker pur sang. Werkervaring is een pre.
Daarnaast zoeken wij nog twee collega’s (HBO werk- en denkniveau) voor minimaal 32 uur per week; het opstellen van jaarrekeningen heeft geen geheimen voor je, je vind het leuk om met de opdrachtgever om de tafel te gaan en de administraties te bespreken. Je ziet kansen om de opdrachtgever vooruit te helpen en onze service te verdiepen, je hebt ervaring in het oplossen van financiële vraagstukken en je hebt er geen problemen mee om net dat stapje meer te doen. Ook voor deze functie als relatiebeheerder is werkervaring een pre.
En dan hebben we ook nog een vacature voor een Fiscalist!
Voor alle functies geld dat je in staat bent om zelfstandig te werken en dat je staat voor het leveren van kwaliteit. Daarnaast heb je kennis van automatisering en procesmatig werken.
Wij werken met Exact Online, SnelStart, Basecone, Visionplanner, Simplicate, Outlook en voor de salarisverwerking wordt gebruik gemaakt van de software Delta van BCS HR en Salarisadministratie.
Interesse in een van bovenstaande functies? Mail dan naar personeel@akz.nl.